Klantenservice

Op deze pagina vindt je de meeste gevraagde informatie over het plaatsen van een bestelling bij Hoesjescovers.nl, de levering van je bestelling en meer. Mocht je vraag er niet bij staan kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Wij helpen je graag!

Algemeen

Mocht u op zoek zijn naar een artikel dat niet in de webwinkel vindbaar is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen u informeren wanneer wij dit product verwachten binnen te krijgen en te kunnen leveren.

Alle vermelde prijzen in de webwinkel van Hoesjescovers.nl zijn inclusief btw.

Load More

 

Bestellen

Ja, Naast het versturen van je webshop bestelling biedt Hoesjescovers.nl ook de mogelijkheid om deze af te halen. Kijk voor het adres en openingstijden op de pagina contact.

Wanneer u op een doordeweekse dag besteld voor 16.00 uur, streven wij ernaar om uw bestelling binnen 2 werkdagen af te leveren, tenzij anders is aangegeven. Bestellingen worden alleen op werkdagen aangeboden door PostNL. Let op: wegens enorme drukte kan het zijn dat uw bestelling later wordt bezorgd dan dat u van ons gewend bent.

Load More

 

Betaling

Deze optie is alleen beschikbaar voor bedrijven, overheidsinstellingen en stichtingen onder voorbehoud van goedkeuring. Op rekening betekent dat u na levering van de door u bestelde artikelen een factuur toegestuurd krijgt welke binnen 14 werkdagen voldaan dient te worden.

Via de website kunnen wij u de volgende betalingsmogelijkheden bieden:

– iDEAL
– PayPal
– Vooruitbetaling met Bank of Giro
– Creditcard (VISA)
– Creditcard (MASTERCARD)
– MisterCash

Alle artikelen op onze site zijn op voorraad. Mocht een artikel uitverkocht zijn, dan wordt dit automatisch door ons systeem weergegeven. U ziet een vermelding staan als het artikel uitverkocht is en de bestelknop is niet aanwezig. Zolang u geen vermelding ziet staan en de bestelknop is zichtbaar dan zijn de goederen op voorraad.

Load More

 

Verzending

Bij Hoesjescovers.nl betaald u binnen Nederland GEEN verzendkosten!
Verzenden naar België kost standaard €3,50 ongeacht het formaat, gewicht of aantal stuks.

Ja, dat kan! Tijdens de bestelling kun u kiezen om een ander afleveradres op te geven. De meeste hoezen passen door de brievenbus, u hoeft dus niet aanwezig te zijn om het artikel in ontvangst te nemen.

Wanneer u op een doordeweekse dag besteld voor 17.00 uur, streven wij ernaar om uw bestelling binnen 2 werkdagen af te leveren, tenzij anders is aangegeven.
De producten van Hoesjescovers.nl worden geleverd via de brievenbuspost of pakketpost. Bestellingen geplaatst op vrijdag worden in de regel door PostNL op dinsdag bezorgd. De levering aan België neemt ca. 3 á 4 werkdagen langer in beslag.

Load More

 

Ruilen & Retourneren

Download hiervoor het retourformulier (www.hoesjescovers.nl/retourformulier )via onze website. Daarin kun je aangeven een verkeerd of beschadigd artikel te hebben ontvangen. Bij retourzending wegens verkeerde levering ontvangt u het aankoopbedrag van het bestelde product en de verzendkosten retour.

Is er sprake van een Transportschade?

Maak een ”duidelijke” foto van beschadigde artikel en stuur dit naar info@hoesjescovers.nl

Wij controleren de afbeelding en er wordt direct exemplaar opgestuurd

U kunt uw bestelling retourneren via PostNL. Voorafgaande uw retourzending moet u het retourformulier (www.hoesjescovers.nl/retourformulier), invullen en bij de bestelling voegen. Retourzendingen zonder retourformulier worden niet behandeld. Let op: de verzendkosten die verbonden zijn aan uw retourzending via PostNL, zijn voor eigen rekening.

Load More

 

Klachten

Indien u niet tevreden bent met het artikel dat u heeft ontvangen of onze geleverde service, dan kunt u uw klacht melden bij onze klantenservice. Zij zullen uw klacht in behandeling nemen en u zo spoedig mogelijk voorzien van een passende oplossing.

Load More